Časté dotazy

 

raise-your-hand-to-ask.png
Nejčastější dotazy
Proč bych se měl/a registrovat do klientské zóny?
Při registraci získáte lepší přehled Vašich objednávek, a také můžete sbírat věrnostní body, které pak snadno uplatníte formou slevy na další objednávky. 
View all
delivery-truck.png
Rozvoz a doprava
Chci koupit mražené zboží s dovozem mimo Prahu. Je to možně?
Mražené zboží bohužel rozvážíme pouze kurýrem, a to jen po Praze.
View all
refund.png
Reklamace a zpětná vazba
Při vytvoření nabídky jsem uvedl/a nesprávnou doručovací adresu? Mohu to nějak napravit?
Záleží v na tom, v jaké fázi zpracování objednávku objevíte chybu. Každopádně ihned kontaktujte náš zákaznický servis. Bude-li objednávka stále ve fázi přípravy u nás na skladě či pobočce, vše bychom měli vyřešit. Využili-li jste externí kurýrní...
Dostal/a jsem jiný produkt, než jsem si objednal/a. Jak to vyřešit?
Pokud Vám bylo chybně zasláno jiné zboží než to, které jste si objednali, zašlete nám, prosím, fotografii obdržené zásilky. Stačí vyfotit přední stranu krabičky, tuto fotografii nám zaslat a my vše prověříme. Jestliže se potvrdí chyba na naší straně, ...
Vrátil/a jsem zboží. Co dál?
Peníze Vám vrátíme ihned, jakmile obdržíme Vámi vrácené zboží v neporušeném stavu. Vrácení zboží je možné přes registrované kurýrní společnosti. V tomto případě je totiž možné sledování stavu zásilky. V případě, že nemáte od našeho zákaznického ...
View all
zbozi-na-vahu.png
Cena dle dodané hmotnosti
Jak účtujeme zboží na váhu?
Jak probíhá nákup zboží na váhu? Váha zboží s poznámkou "cca" je pouze orientační. Od reálně naváženého množství zboží se může lehce lišit. Proto Vám může také být naúčtovaná trochu jiná částka, než částka uvedená při nákupu. Budete-li platit kartou...
View all